Kent Üniversitesi

Misyon ve Vizyon

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ MİSYON VE VİZYON BELGESİ

Misyon: Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, İstanbul Kent Üniversitesi’nin misyonunu benimsemekte ve iletişim sektörü nezdinde yapısını genişletmektedir. Buna göre, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nün misyonu; Türkiye ve dünyadaki iletişimsel, toplumsal, teknolojik, siyasi, ekonomik vb. dönüşümleri takip etmek, bu dönüşümlerin gelişimine yön verebilmek, günümüzün sorunlarına iletişimsel ve toplumsal katkı sağlamak adına kalıcı çözümler sunabilmek, Türkiye ve dünyadaki insani değerleri bilen, özel ve meslek yaşamının tüm alanlarında Türkiye ve dünya değerlerini uygulayan, insanlığa dokunarak herkese eşit ölçüde hizmet verebilen bireyler ve tam teşekküllü, meslek erbabı iletişimciler yetiştirmektir.

Vizyon: Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü'nün vizyonu, ulusal ve uluslararası her alanda rekabet edebilecek yetenekli, özgüveni yüksek, milli ve kültürel değerlerine bağlı dünya vatandaşları yetiştirmektir. Buna göre, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün vizyonu üç temel aşamadan oluşmaktadır:

  • Alan bilgisine ve deneyimine iyi derecede sahip "Meslek Erbabı" bireyler yetiştirmek: Üniversitemiz ve bölümümüz bünyesinde verilen teorik ve pratik derslerin yanı sıra, iletişim sektörünün önde gelenleri ile konferans ve seminerlerin düzenlenmesi, olay çözümlemelerinin yapılması ve alanın profesyonelleri ile iletişim sektörü içerisindeki kurumlarla sağlanan paydaşlıklarla öğrencilerimize deneyim aktarımının sağlanması.
  • Alandaki problemleri gören ve çözüm üreten "Uygulamaya Yönelik" eğitim: Öğrencilerimize staj imkânlarının sağlanması, üniversite bünyesinde bir iletişim ajansı kurulması ve iletişim sektörünün çeşitli alanlarında, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında faaliyet gösteren dernek ve oluşumlarla bağlantı sağlanması.
  • Alanında profesyonel kurum ve kişiler ile üniversite iş birliğinin sağlanması: İletişim sektörü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık kurumları, alanın önde gelen kişileri ve toplumsal dönüşümlere katkı sağlayan kurumlarla ortak paylaşımda bulunmak, iletişim sektörü ve Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanının yenilenmesini, devinim kazanmasını sağlamak unsurları amaçlanmaktadır
KENT’TEN
HABERİNİZ OLSUN