2021
İstanbul Kent Üniversitesi 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Yaz Okulu’nda derslerimiz (uygulamalı dersler hariç) uzaktan eğitim sistemi üzerinden yapılacaktır. İstanbul Kent Üniversitesi öğrencileri ve bir yükseköğretim programında kayıtlı öğrenciler yaz okulunda açılan derslere başvuru yapabilirler.
Yaz Okulu başvuru takvimi aşağıda yer almaktadır. Başvuru yapan öğrenciler arasından, başvuru formunu doldurup, eğitim ücretini yatıranların başvuruları değerlendirmeye alınacaktır.
YAZ OKULU TAKVİMİ
Yaz Okulunda Ders Alma Koşulları
• Yaz okulunda en fazla 3 ders alınabilir.
• Üniversite ile ilişiği kesilen öğrenciler yaz öğretiminden yararlanamazlar.
• Yaz okulunda bir dersin açılabilmesi için en az 8 (sekiz) öğrencinin kayıt olması gerekmektedir. 8 (sekiz)’den az kayıt olma durumda dersin açılıp açılmayacağı üniversitenin yönetimi tarafından değerlendirilir.
• Yaz okulunda ücret hesaplaması AKTS üzerinden yapılır.
Kent Üniversitesi Öğrencileri İçin Başvuru ve Kayıt İşlemleri
• Başvuru süresi içerisinde başvuru formunu doldurup ogrenciisleri@kent.edu.tr mail adresine ulaştırılması,
• Almak istediği derslerin AKTS değerleri üzerinden ücretin yatırılmış olması, (Mali İşler Direktörlüğü’nden destek alabilirsiniz.) maliisler@kent.edu.tr
• Derslerin onaylanmasından sonra OİS sistemi üzerinden kayıtlarını takip etmek, (Kayıt tarihleri arasında)
• Hazırlık öğrencilerinin kayıtları, İngilizce Hazırlık Bölümü tarafından yapılacaktır. Yaz okulu dilekçesi verilmesi zorunludur. Detaylı bilgi için İngilizce Hazırlık Bölümü ile görüşebilirsiniz. prep@kent.edu.tr
Farklı Bir Yükseköğretim Kurumundaki Öğrencilerin Kent Üniversitesi Yaz Okuluna Başvuruları
• Kent Üniversitesi’nden alacağı derslerin içeriklerini, üniversitemiz ilgili fakültelerinden almak,
• Kayıtlı olduğu üniversiteden alacağı derslerin uygunluk kararını almak,
• Kayıtlı olduğu kurumdan veya e-devlet üzerinden öğrenci belgesi almak,
• Alacağı derslerin toplam AKTS’ye göre eğitim ücretini yatırmak,
• Başvuru Formu ve evraklar ile Öğrenci İşleri Direktörlüğü’ne başvuruyu tamamlamak.
Gerekli Belgeler:
• Yaz Okulu Başvuru Formu
• Nüfus cüzdanı fotokopisi
• Kayıtlı olduğu yükseköğretim kurumunun öğrenci kimlik kartı ve güncel tarihli
• Öğrenci Belgesi
• 1adet fotoğraf
Kayıtlı olduğu Üniversitenin ilgili biriminden aldığı, İstanbul Kent Üniversitesinden ders alabilir yazısı veya Yönetim Kurulu Kararını gösterir belge (getirmeyen adayların başvurusu kabul edilmeyecektir)
Yaz Okulu uygulama esaslarında hüküm bulunmayan hâllerde “İstanbul Kent Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği” hükümleri geçerlidir.
Her türlü itiraz ve başvuruların ilgili “Öğrenci İşleri Direktörlüğü’ne yazılı olarak yapılması gerekmektedir.
Yaz Öğretimi Ücreti
• Yaz öğretimi, tüm öğrenciler için ücretlidir. AKTS üzerinden hesaplanır.
• Kent Üniversitesi öğrencileri için ÖSYM bursları uygulanır.
• Ödenecek yaz öğretim ücreti, anlaşmalı bankaların kredi kartlarına vade farksız 3 taksit şeklinde uygulanır.
• Ücretin tamamını hesaba yatırmak isteyen öğrencilerimiz için, hesap bilgileri;
Banka Adı: Türkiye Vakıflar Bankası
Hesap Adı: İstanbul Kent Üniversitesi
İban: TR68 0001 5001 5800 7306 177428
Açıklama: Öğrenci Adı Soyadı, TC Kimlik No
Peşin ödeme indirimi bulunmamaktadır.
• Başvurduğu halde açılamayan dersler için yatırılan kayıt ücreti öğrenciye iade edilir.
• Yaz öğretiminde açılan bir derse kayıt yaptıran, ancak devam etmeyen öğrencinin öğretim ücreti iade edilmez.
• Hazırlık öğrencileri için yaz okulu ücretsizdir.
Yaz Okulu Başvuru Formu için tıklayınız…
Yaz Okulu Ücretleri için tıklayınız…
Yaz Okulu Yönergesi için tıklayınız…
Yaz Okulunda Açılan Ders Listesi için tıklayınız...
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Öğrenci İşleri Direktörlüğü
Taksim Yerleşkesi: Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Caddesi, No: 71, 34433 Beyoğlu İSTANBUL
Tel: 0212 610 10 10 Dahili: 240- 467