ETKİNLİK BİRİMİ

ETKİNLİK BİRİMİ

İstanbul Kent Üniversitesi Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkiler Direktörlüğü bünyesinde yer alan Etkinlik Birimi,  fakülte yüksekokul ve kurum dışından gelecek talepler ile gerçekleştirilen tüm etkinlik ve organizasyonların sağlıklı ve sorunsuz bir şekilde ilerlemesini sağlayan süreci koordine etmektedir.

Etkinlik düzenleme süreci aşağıdaki işlemlerle organize edilmektedir:

1.Etkinliği düzenleyecek olan birim, Etkinlik Birimi'ni arayarak salon rezervasyonu yapar.

2. Salon rezervasyonu yapıldıktan sonra ilgili birim etkinlik talep formunu doldurur ve formu Etkinlik Birimine teslim eder.

3. Onayları tamamlanan etkinlik talep formu ilgili birime teslim edilir.

4. Onayları alınan form, ilgili birim tarafından Rektörlüğe üst yazı ile gönderir.

5. Rektörlük tarafından onaylanan yazı ve form, Yazı İşleri tarafından Etkinlik Birimi'ne gönderilir.

6. Etkinlik Birimi, ilgili süreci başlatır ve gerekli yönlendirmeleri yapar.

 

Etkinlikle ilgili tüm süreçler hakkında bilgi almak için;

Murat Mercan  ( murat.mercan@kent.edu.tr )

 

 

KENT’TEN HABERİNİZ OLSUN

HATA

    BAŞARI