GERİ DÖN
04 Ekim 2020

Ek Yerleştirme Kayıt İşlemleri

Sevgili öğrencilerimiz,

İstanbul Kent Üniversitesini kazandığınız için tebrik eder, başarılarınızın devamını dileriz. Kazanan adaylar kesin kayıt işlemini tamamlaması gerekmektedir. Bunu daha kolay yapabilmeniz adına sizlere yapacaklarınızla ilgili bilgilendirmeler hazırladık. Kayıt adımlarını anlatan bu duyurumuzu dikkatlice okuyunuz. Yapmanız gereken tüm adımlar belirtilmiştir. 

Kayıtlar 2 Tür Yapılabilir:

1-) Online olarak adımları tamamlayarak yapabilirsiniz.

2-) Taksim yerleşkemize gelip burada da işlemleri tamamlayabilirsiniz.

 

Kayıt aşamamız ise 3 adımdan oluşmaktadır. Bu adımları eksiksiz tamamlayanların kayıtları kesinleşmiş olur.
 

  • 1. ADIM ONLINE BAŞVURU: Online basvuruya başlamak için http://ois.kent.edu.tr/onkayit adresinden formları doldurabilirsiniz. Formlar ile sorun yaşayanlar Öğrenci İşleri Direktörlüğünden destek alabilirler.
     
  • 2. ADIM MALİ YÜKÜMLÜLÜK: Tam burslu yerleşenler hariç bu adımı tamamlamak zorundadırlar. Ödemekle yükümlü olduğunuz tutarı http://odeme.kent.edu.tr adresinden görebilirsiniz. Ön kayıt formları tamamlanınca da ödeme sayfanıza yönleneceksiniz. İsteyen online kredi kartı ile de ödeme yapabilir. Online ödeme yapmak istemeyen adaylar Taksim yerleşkesinde banka aracılığı ile veya yine kredi kartı ile de ödemelerini yapabilirler. Havale ve EFT yapacak adayların ödemeleri en geç 1 gün sonra sisteme yansıyacaktır. Kayıtlarını ödeme onayı verildikten sonra tamamlayabilirler. Son adım e-devletten kayıt tamamlamaktır. Bunu tamamlamayan adayların işlemleri eksik kalır.
     
  • 3. ADIM KESİN KAYIT: Kesin kayıt işlemini e-devlet üzerinden tamamlayabilirsiniz. İlk 2 adımı tamamlayan adayların e-devlet kısmında Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı sayfasından onay kısmı açılacaktır. Buradan kaydınızı tamamlayabilirsiniz.

3 adımı da tamamlayan adaylar artık e-devlet üzerinden öğrenci belgesini sorgulayabilirler.

Eğer sorgulamada bir hata olur ve gözükmez ise adımları tamamlamamışsınızdır. Lütfen öğrenci işleri ile görüşünüz. 

Eğitimlerin başlama ve bitiş tarihlerini akademik takvimden takip etmeniz gerekecektir. https://www.kent.edu.tr/akademik-takvim-001133 . Her dönem sistemleri üzerinden öğrenciler ders seçimlerini yapmak zorundadırlar. Ders seçimlerini anlatan duyuruları da yine web sayfamızdan ilan edilecektir. 
Tüm öğrencilerimizi eğitim hayatı boyunca başarılar dileriz.

İBAN BİLGİLERİ:

* VAKIFBANK ETİLER ŞUBESİ

İBAN: TR68 0001 5001 5800 7306 1774 28

Alıcı: İstanbul Kent Üniversitesi Açıklama: Öğrenci Ad/Soyad ve T.C. Kimlik No

* DENİZBANK

İBAN : TR270013400001463994500009

Alıcı: İstanbul Kent Üniversitesi Açıklama: Öğrenci Ad/Soyad ve T.C. Kimlik No

* OTS - KMH ile ÖDEME İMKANI

2020-2021 akademik yılı öğrenim ücreti bankaların otomatik ödeme sistemi veya kredili mevduat hesapları sistemi ile ödenmek istenirse, toplam ücreti anlaşmalı bankalar aracılığıyla 9 (Dokuz) eşit taksitte ödeyebilirsiniz. 

Bunun için kayıt esnasındaanlaşmalı bankaların istedikleri belgeler ile başvurmanız gerekmektedir.

Gerekli Belgeler:
● Kaşeli-İmzalı Maaş Bordrosu (İş yerinden)
● Maaş Bordrosunu İmzalayan Yetkililerin İmza Sirküleri (İş yerinden)
● SGK Hizmet Dökümü (Barkodlu) (e-Devlet)
● Emekliler İçin Aylık Bilgisi Dökümü (e-Devlet)

 

GÖNDERİLEN POSTA İÇERİĞİ

 

İLETİŞİM:

0212 610 10 10

Cihangir Mahallesi, Sıraselviler Caddesi No:71, 34433 Beyoğlu/İstanbul

 

SOSYAL MEDYA:

https://www.instagram.com/istanbulkentedu

https://twitter.com/istanbulkentedu

https://www.facebook.com/istanbulkentedu

https://www.youtube.com/channel/UCa0CPdQOdTsbPE6SivaEvAQ

KENT’TEN HABERİNİZ OLSUN

HATA

    BAŞARI